sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Loca People

Päivä 02 - Ystäväni

Mistähän sitä alottais... Sanoisko vaikka niin että juttua riittää aina ja hauskaa on joka kerta :) parhaat maholliset!


 elina, löytyy myös täältä :)
 <--- vähintään yhtä vajaa ku minä


 mjoo...:D
 pojjaat sitte leikkasi porukalla kaljut kesällä...:D
 jussiii! lisää kyseisestä keharista löytyy täältä :)
mitä lie tuona iltana tapahtunu...
karting_radan kuninkaat!
ei mulla muuta, illanjatkoja!








Sak Noel - Loca People

2 kommenttia: