Päivä 02 - Ystäväni
Mistähän sitä alottais... Sanoisko vaikka niin että juttua riittää aina ja hauskaa on joka kerta :) parhaat maholliset!
elina, löytyy myös täältä :)
<--- vähintään yhtä vajaa ku minä
mjoo...:D
pojjaat sitte leikkasi porukalla kaljut kesällä...:D
jussiii! lisää kyseisestä keharista löytyy täältä :)
mitä lie tuona iltana tapahtunu...
karting_radan kuninkaat!
ei mulla muuta, illanjatkoja!
Sak Noel - Loca People










Jaaah, mie kehari!! Dennis hei
VastaaPoistajoo! jussi moi
VastaaPoista